субота, 20 квітня 2019 р.

Той, хто веде

Я раділа би бачити поруч з собою того, хто зможе іти на півкроку попереду. Хто ненав'язливо ділитиметься своїм знанням, пишатиметься своїми здобутками і м'яко вказуватиме мені на моменти, коли я губитимуся в буденних клопотах і забуватиму про головне. Це буде Сила, яка не є фізичним проявом, брутальністю, жорсткістю чи жорстокістю, диктаторством. Це Сила, яка, будучи під'єднаною до Джерела, ділиться, наповнює і вміє приймати те, чим може бути доповненою. Сила, яка спостерігає і підстраховуює при потребі, яка гармонійно взаємодіє і готова взаємопроникатися, зливатися, але не розчинятися остаточно, зберігаючи якусь недоторканну частку себе, і так само залишаючи простір мені берегти частку себе незмінною. Силу, яка даватиме мені відчуття захищеності перед світом, яка буде моїм втіленим ангелом-охоронцем.Силу, яка буде терпимою до жіночих капризів, яких у мене геть небагато, але все ж вони трапляються. Яка не дратуватиметься через них, а лише подумки посміхатиметься і даватиме їм простір бути. Частина цього у мене вже була, але бракувало, певно, головного: відчуття руху, відчуття зростання, усвідомлення того, яке диво розгортається у полі моєї досяжності: Людина творить себе і разом з тим удвох ми творимо щось спільне. В мені є величезна потреба пишатися чоловіком, який поруч зі мною, бачити його діяльність. Живий чоловік - чоловік у якого завжди є на думці якась справа, ідея, що потребує втілення. Мене надихає така активність, та я не можу пояснити чому. Перевірено лише, що без цього і мені самій неймовірно важко рухатися.

П. С. Ти це можеш.    

Немає коментарів:

Дописати коментар