середу, 10 квітня 2019 р.

Про мій спокій

Мені спокійно - це ознака того, що мої дії(чи їх відсутність) відповідають  планам моєї Душі. Мені спокійно за себе, бо в собі я впевнена, мені спокійно з собою, бо я насолоджуюсь тишею, яка вловлюється поміж моїх думок. Мені спокійно від усвідомлення того, що я не маю на собі витягувати інших людей, які цілком можуть зробити це самостійно: обрати напрямок руху і слідувати йому, збиватися зі шляху, але повертатися на нього. Яку роль у цьому визначаю для себе я?   Безініціативну чутливість. Таку, де я сама нічого не вирішую за інших, не пропоную і не нав'язую. Потрібна підказка, підтримка, допомога(будь-що) - заяви про це, втіль у слова, скажи - я відгукнусь, якщо в твоєму запиті не буде руйнівних для мене потреб. І мені спокійно в такій позиції, адже кожна Душа має право самостійно проходити свої уроки таким чином, яким обирає їх пройти Людина, в якій та втілена на даний час.
Кожна Людина сама встановлює собі межі - як межі власних можливостей так і межі дозволеного втручання у її простір. Відтепер я хочу фільтрувати те, що до мене приходить, адже те, що я прийняла, стає моїм, те, що я не приймаю, залишається лише в полі того, хто з цим прийшов. І я спокійна, бо у мене є внутрішній маячок, який допомагає визначити  що зможу я інтегрувати у свій внутрішній світ( або при потребі - нейтралізувати), а що - ні.
Я спокійно і з повним прийняттям визнаю, що я не є всемогутньою, і в моєму житті трапляються(і, певно, завжди траплятимуться) ситуації, в яких я не зможу бути ефективною, але в такому випадку має бути хтось інший, хто здатен цьому зарадити краще за мене. І я спокійна тому,  що вірю в розумність і пов'язаність всього з усім, вірю в те, що задача завжди дається з кількома варіантами її вирішення, і ніколи не дається взагалі без них.
Я спокійна бути собою такою, яка я є на даний момент.

Немає коментарів:

Дописати коментар