понеділок, 15 квітня 2019 р.

Емоції

Хай ніколи більше не доведеться мені приймати рішень, що виникли внаслідок виру емоцій.
Хай ніколи не буде у мене більше від них залежності.Те, що виникає в процесі віддавання їм, або внаслідок спустошення ними, не є більше для мене вірним та бажаним. Звісно, вони будуть в моєму житті і надалі, але я прошу дати мені стільки сил, уважності на наполегливості, щоб просто проживати їх, без будь-яких імпульсивних дій та рішень, дозволяти їм виникати, спостерігати за ними, визнавати факт їхньої наявності, та дозволяти піти.
Не місце більше в моєму житті сумнівам, страхам, ваганням, компромісам, жалості(до себе чи будь-кого), виправданням, діям всупереч власним бажанням та потребам.
Віднині я бажаю собі рішень, які йтимуть з почуттів.
З чистого безумовного спокою та любові, які не затьмарюють ясність мого розуму.
З почуття власної гідності, цінності та унікальності, які дають мені повною мірою проявити свій внутрішній світ, щоб показати його світу зовнішньому.
З почуття Волі і могутності, які дають мені відчувати себе творцем свого Життя.
З почуття єдності з усим живим і неживим, яке дає мені усвідомлення власного місця та призначення у світі проявленому.
З почуття відповідальності за себе та своїх ближніх, яке робить мене Людиною.

Я бажаю собі рішень та дій, виконання яких викликатиме радісний трепет кожної клітини мого тіла та мовчазну згоду Вищих Сил, які мене ведуть і направляють.


Немає коментарів:

Дописати коментар