середа, 20 березня 2019 р.

Давати з очікуваннями

Маю написати про те, що вислизає з моєї уваги тоді, коли я боюся когось образити, засмутити, розчарувати.
Варто пам'ятати про це завжди. Задля власного найвищого блага і найвищого блага усіх учасників будь-якого конкретного відрізку мого життя: я не мушу приймати те, що мені пропонують, якщо воно суперечить моїм внутрішнім відчуттям, переконанням, бажанням. При цьому я можу залишатися безмежно вдячною за сам факт будь-якого запропонованого мені іншою людиною дару.
Моя відмова від нього не зменшує його цінності і не може розглядатися як образа чиїхось почуттів, адже коли людина бажає поділитися будь-чим(чи здійснити певний вчинок) від переповненого серця, вона дає тому, що їй хочеться дати. Але якщо ти цього не приймаєш і повідомляєш про це у коректній, ввічливій формі, від серця наповненого вдячністю та любов'ю, її  не мала б зачіпати незатребуваність запропонованого дару, чи відсутність бажаної реакції на його проявлення. 
Зачіпає тоді, коли даєш з очікуванням отримати щось навзаєм. Адже якщо твій дар не приймають, значить ти не можеш розраховувати  на отримання бажаного результату.
Не дозволь мені, Господи, самій давати будь-що з очікуваннями отримати щось у відповідь.
Відведи від мене людей, які прагнуть здобути щось для себе шляхом нав'язування мені того, в чому я не маю(не відчуваю) потреби.

Немає коментарів:

Дописати коментар