середу, 1 квітня 2015 р.

Прохання і подяка

І нехай все влаштовано так, що найважливіші події нашого життя є наперед визначеними і неминучими. Хай собі потяг неквапливо рухається прокладеними рейками. У світі залишається безліч того, що ми вільні обирати для себе на власний розсуд. Він наповнений несподіваними сюрпризами і відкритий для невичерпних творчих пошуків та реалізацій.
Достатньо лиш стати трішки уважнішими, аби щодня відкривати для себе нові можливості, закономірності, взаємозалежності і т. д. Ми дослідники, експериментатори і винахідники. І, може, саме тому все влаштовано так, як воно влаштовано. Що б ми могли спокійно зосередитися на вивченні меж власних можливостей і не переймалися тим, що поки ми захоплено пізнаємо себе, світ навколо розсиплеться.

Плоди всього лиш однієї доби:
1) Мій емоційний стан впливає на емоційний стан тих, хто навколо. Господи, дай мені мудрості, уважності та терпіння не провокувати негативних проявів поруч з собою.
2) Ті, хто навколо, також здатні впливати на мій емоційний стан навіть не зачіпаючи мене. Господи, навчи зупинятися і нейтралізувати надмірну емоційність у потрібний момент. Адже своєю незворушність я можу привносити спокій та любов у навколишню атмосферу.Можу виступати у якості трансформатора.
3) Мої бажання втілюються з неймовірною швидкістю, якщо вони з дбайливою ніжністю загорнуті в любов і випущені на свободу - від щирого серця забажала і одразу відпустила. Дякую Тобі, Господи, за те, що наповнюєш моє перебування тут дивами. Дякую, що спосіб, у який Ти реалізовуєш те, чого я бажаю, дивує мене не менше, ніж сам факт отримання бажаного. Дякую, що в якійсь мірі я відчуваю себе творцем.
4) Якщо попросити своє тіло про послугу - воно на неї відгукнеться. Важливо не  забувати дякувати йому за виконання. А можна і авансом :) Дякую своєму тілу. Рада нашій співпраці.




  

Немає коментарів:

Дописати коментар