понеділок, 20 червня 2016 р.

Мій Хрест

Символічно і прозоро.
Маленька крамничка з безліччю хрестів. На будь-який смак. Безліч розмірів і конструкцій.
Я у ній з чіткими побажаннями: він має прикривати моє серце, але не повинен обмежувати свободи рухів.
Пропонують взяти щось громіздке і дуже дивної конструкції, я спочатку опираюся, але коли він опиняється на моїй шиї усвідомлюю його особливу красу, та ж він... зламаний!
Але жінка, що вручила його мені, пропонує тут же відремонтувати все. Я ж кажу що "він занадто важкий, великий, і я не збираюся знімати заради нього з шиї той, що вже є на мені, я і його нестиму далі". Але... в решті-решт на мені лишаються обидва.
Зламаний - бо не раз я відмовлялася від нього. Та таки відремонтували, повернули, одягнула, прийняла, мій, хоч і обмежує. Відтоді не знімала більше.
Є рішення, що приймаються один раз і не підлягають оскарженню.

Немає коментарів:

Дописати коментар