четвер, 16 червня 2016 р.

Знахідка

Цікаво, коли речі, написані хтозна коли, стають знову доречними і актуальними.
Цікаво, що цей, не пам'ятаю з яких причин неопублікований, запис трапився на очі саме тепер.

Ще трохи - і я зрозумію правила Гри. Тоді я зможу остаточно припинити ставитися до неї серйозно.
Ще трохи - і до мене дійде чому все так, як воно є, і як користуватися обставинами за власним бажанням.
Ще трохи - і найстрашніші трагедії моєї життєвої історії відкриють свою істину суть, озброївшись якою я надалі вже буду режисером, а не просто виконавцем.

Ще трохи - і я знатиму, чому з деякими людьми зв'язок не уривається не дивлячись ні на що. Чому, не з'являючись роками, вони виникають поруч тоді, коли я потребую їхньої присутності, ніби якимось незрозумілим чином здатні відчувати мої думки. Чому вони змінюють своє ставлення до мене тоді, коли я сама себе починаю оцінювати по-іншому і чому мені так хочеться висловлювати свою вдячність за кожен момент перебування поруч, за кожну дію, за відсутність умов і взаємних зобов'язань, за уважність і таку несподівану турботу.

Немає коментарів:

Дописати коментар