четвер, 8 вересня 2016 р.

Періодичність

Коли в тобі спокій, коли в тобі тиша і немає потреби у спілкуванні, в переживаннях, емоціях - то перепочинок. Він не означає, що потреба в інших людях відпала. Вони все ще дорогі і важливі, вони все ще можуть розраховувати на мене, мені все ще цікаво як вони почуваються, чим переймаються, але час від часу мені достатньо для спілкування себе, я хочу побути з собою, почути і відчути себе на самоті.
Якщо я мовчазна - то це не означає, що я ображена, чи перестала бути щирою та відвертою. Це означає лише те, що я не відчуваю потреби у вираженні чого б то не було, мені не хочеться слів. Не треба все ускладнювати. Після вони можуть зірватися нестримним потоком так, що їх буде навіть забагато, але іноді їх дійсно просто  нема. Я люблю ці моменти. І я не хочу почуватися винуватою через це.  Така я є. І цей нюанс, на відміну від деяких інших, не занесено до списку тих,  яких я хотіла б позбавитись.


Немає коментарів:

Дописати коментар