четвер, 14 квітня 2016 р.

Мої три види

Не знала наперед, що побачу тієї у ночі у сні, але знала що він буде. Було дано мені відповіді на запитання, що турбувало мене. Те, що я вже знала, доповнилося тим, що досі не наважувалася спитати.
І, здається, що мою дійсність хтось просто склав як сценарій, аби не скучно було ні переглядати його реалізацію, ні приймати у цій реалізації безпосередню участь.
Три можливих види моїх стосунків. Неймовірно порадувало те, що серед них відсутній варіант, у якому я була б диктатором.
Певно, відсортовані вони були у порядку зменшення  своєї привабливості для мене.
І зіткнулися в одну мить в одному місці моє минуле, теперішнє і, ймовірно, майбутнє, якого я ще не знаю.
Перший варіант небезпечний, але неймовірно заманливий. Він як виклик. Як заклик не шукати легких шляхів і зробити усе на максимум, на межі своїх можливостей.  У ньому відсутні "Я" і "Ти", натомість є лише нероздільне "Ми". Це був образ клубка з двох переплетених між собою по спіралі ниток: вишневої і зеленої. Клубок, який сяяв іскрами, і в якому двох не можна було розділити, не знищивши, не розмотавши до кінця весь клубок. Це була повна довіра, взаєморозуміння і рух в одному напрямку.
Другий варіант на перший погляд здався більш привабливим, ніж попередній: там я була квіткою, чарівною червоною квіткою посеред зеленого саду, виплеканою, доглянутою, але самостійною, не частиною чогось, а просто об'єктом для спостереження(захоплення?) у мене ні в чому не було потреби, мені ніхто нічим не дорікав і не диктував ніяких умов, я була не сама, але водночас сама по собі. Це було затишно і комфортно, але коли я повторно поринула у відчуття, які виникли в момент появи цього видіння, прийшла інформація, яка все змінила: "Яке б міцне коріння не дала квітці земля, а без Сонця(Світла) це нічого не варте". В моєму ж затишному саду було похмуро. Той садівник не міг забезпечити мене Сонцем, я могла б шукати і знаходити його і далі, але сама...
І, нарешті, третій варіант, від якого мені захотілося відгородитися, як тільки я вловила дух диктаторства. Я не бачила образів ні себе ні його. Лише сірий туман і сіра коробка на чорному фоні. По відчуттях у тій коробці нічого приємного. Здається, там мої пута, там набір обмежень, які я маю прийняти. На цьому дослідження варіанту три завершилось. Можливо, зараз надто рано ще, щоб ясніше бачити картину. Можливо моя інтерпретація була дещо спотворена моїми бажаннями, але... їх три. 

Немає коментарів:

Дописати коментар