середу, 6 листопада 2013 р.

Темна сторона

     Все чіткіше вдається відслідкувати думки, які виникають з темної частини мене. Я вже давно вирішила прийняти факт її існування і облишити спроби її знищення. Я просто спостерігаю. Визнаю, що є, намагаюся не докоряти собі тим, що є. Іноді це складно. Буває вона бере гору, але я знаю, що світлого в мені більше, тому її перемога тимчасова і не грає вирішальної ролі.
Хочеться щоб з часом її ставало менше.  Чи варто докладати для цього зусиль? Хтось сказав: щоб знищити темряву - достатньо принести трішки світла. Можливо, якщо я буду щоразу приносити промінчик усвідомлення в ті моменти, коли мої думки темні - вони будуть розвіюватися, не встигнувши набратись сили, необхідної для того, аби комусь зашкодити.
      Мулдашев каже, що без зла і добро не може розвиватися.  Поки я йому просто вірю, але, можливо, колись я це знатиму.

Немає коментарів:

Дописати коментар