вівторок, 21 грудня 2010 р.

Будь

Чому я не можу просто безумовно любити тебе? Не хотіти отримати як можна більшу порцію твоєї уваги, твоєї присутності поруч зі мною, твоєї відповідальності за мене і моєї за тебе, а просто радіти тому, що ти існуєш. Що іноді наші шляхи перетинаються, і я можу торкнутися тебе поглядом, відчути дотики твоїх пальців до моєї долоні, почути твій голос, і просто вбирати твою присутність, ту неймовірну енергію, яку ти постійно випромінюєш, і на яку я дуже добре реагую. Вона робить мене більш врівноваженою, спокійною і щасливою. Може, саме через страх втратити можливість живитися цією дивовижною енергією я хочу тебе прив'язати поруч з собою, я хочу заволодіти твоїми думками і мати вплив на твої вчинки.
Але ж насправді мені потрібне не це. Просто будь. Я щаслива, що ти Є.

Немає коментарів:

Дописати коментар