середу, 3 листопада 2010 р.

Система

     Як не крути - а потрібна система. Гнучка, лояльна, своєрідна, але таки система. Я зрозуміла, що не можу впорядкувати і зв'язати в єдине ціле в своїй голові все те, про що дізналася, і що є, з моєї суб'єктивної точки зору, істиною.
      Є речі, з яких кожна окремо видається правильною, але коли починаєш їх співставляти одну з одною, розумієш, що якусь ідею з цих двох(чи навіть трьох, чи більше) треба відкинути. Вибрати найкоректнішу, найбільш близьку до того, чого я прагну.
     І ще на даному етапі для мене важливо визначити чого саме я прагну. Щиро. Прислухатися до повідомлень своєї підсвідомості, придивитися до знаків, проаналізувати призначення подій і явищ, які відбуваються навколо мене, безпосередньо стосуються мого життя, і зрозуміти для чого все відбувається саме так.
 

Немає коментарів:

Дописати коментар