понеділок, 12 жовтня 2015 р.

Все в одному

Дякую, Всесвіте, за точне виконання мого попереднього прохання. Спільника Ти мені відправив класного. Відповідного всім моїм побажанням. Аж занадто класного, настільки, що я бажала би бачити його поруч з собою у якості чоловіка на все життя.
Твої можливості необмежені. Я можу чекати стільки, скільки треба. Ти вже навчив мене цьому. Ти вже показав, що коли забираєш, то лише для того, аби дати  щось краще. Тож я знову звертаюся до Тебе з проханням. Я бажаю бачити поруч з собою людину, яка була б мені всім, не лише спільником з усіма раніше перерахованими характеристиками, а й чоловіком на все життя, тим, хто дасть мені затишок і відчуття захищеності, хто стане батьком моїм дітям і вірним другом мені на всі роки, що ще є попереду. І якщо з якихось невідомих мені причин цим чоловіком не може бути той, кого Ти дав мені тепер, то я прошу підшукай мені достойний варіант, яким би я насолоджувалася, милувалася і зачаровувалася щодня, який би дивував мене і дивувався мені. Який би доповнював мене і міг би бути доповненим мною. Який з радістю ділив би зі мною всі буденні клопоти, всі тривоги і всі радісні миті. І найголовніше: який би зміг прийняти мене з усім, що в мені є. У відповідь обіцяю не менше розуміння, прийняття, підтримки та любові.
Дякую!

Немає коментарів:

Дописати коментар